Cereálie a mléko

27.10.2012 20:26

 

Cereální snídaně

 

    Ať je to překvapivé, ale snídaně nemusí být jen rohlík nebo houska. Dlouho jsem hledal nějakou lidštější variantu, než je opravdové müsli — je sice absolutně bez škodlivin, ale také bez chuti. (Existují varianty, jak ho chutně připravit, ale nezkoumal jsem to).

Lepší variantou je pro mě „Dobrá vláknina – cereální snídaně“

        Neberte to jako formu reklamy, ale spíše jako mou osobní radu. Není to ani moc kalorický a zasytí Vás to – to je hlavní. Dejte si to s mlékem nebo bílým jogurtem. Mléko ovšem polotučné nebo odstředěné (odstředěné - to už je však síla, chutná spíš jak voda – netrapte se tím, ale pokud Vám zachutná, tím lépe)

Pokud jste našli lepší produkt, budu velice rád, za Vaše tipy v komentářích níže. Děkuji Vám!

Diskusní téma: Cereálie a mléko

Ovesné vločky

Petra | 11.06.2013

Mým typem na super zdravou snídani je 3 - 7 lžic ovesných vloček, zalít polotučným mlékem a dát na 3-4 minuty do mikrovlnky na střední ohřev. Poté nechat ještě dojít. Ovesné vločky nabobtnají a je z toho dobrá ovesná kaše, která dokáže zasytit na celé dopoledne (na Bebe dobré ráno raději zapomeňte, to je jen sladká sušenka). Podle chuti si občas přidám med. K tomu kafe a nemá to chybu.

Dobrá vláknina

Evi | 01.11.2012

Ahoj, Dobrou vlákninu jsem si včera koupila :) ne na základě tvého tipu, ale (bohužel) reklamy..a můžu říct, že mě nezklamala. Má výbornou chuť a opravdu, jak říkáš, zasytí. Přidávám se k tobě a taky vřele doporučuju!

Přidat nový příspěvek