Den 2 - už nelze zpět

02.09.2016 15:50
Napsal jsem veřejně na svůj Facebookový profil, že začínám hubnout. Vědí to mí kamarádi, vědí to mí kolegové i má rodina. Skoro všichni, kdo mě zná se teď může zeptat, "tak jak to jde?" A to už je to trochu horší. Protože sám sebe zklamat můžeš, ale zklamat sám sebe před zraky tolika lidí, to už je trochu oříšek. :-)
 
Report z dnešního dne
 
Ráno jsem vstával okolo 6:20, a ihned po probuzení jsem se oblékl, a šel ven na procházku. Nedělal jsem žádná ukvapená rozhodnutí (nešel jsem běhat), jen jsem si dal procházku cca 2 km rychlejším tempem. Okolí u nás není špatné, takže jsem si ranní procházku vyloženě užil. Můžete si potom dole podívat na pár fotek, co jsem stihl pořídit po cestě jako důkaz .)
 
Dnes jsem i celkem zdravě jedl. Měl jsem ráno mícháná vajíčka, následně ke svačině nektarinku. K obědu jsem měl fazole s kuřecím masem a ke druhé svačině tvaroh. K večeři plánuju udělat zeleninový salát s tvrdým sýrem. Jsem bohužel trochu rozzežranej, takže musím pít víc vody a bohužel chodit i častěji na záchod. Má sedící práce mi umožňuje alespoň pravidelně pít.
 
Má motivace
 
Také jsem se dnes vážil, mám 90,4 kg při vzrůstu cca 176 cm. Není to nic moc, rád bych se dostal na váhu okolo 82 kilo. Největší však motivace pro mě je, dostat se do mého oblíbeného oblečení. Neexistuje nic horšího, než vstát a nedokázat se vejít do svého oblečení. Člověk potřebuje na schůzku a co teď? "Tohle si prostě vzít na sebe nemůžu. Všude to leze ven." No a takový rána prožívám, když o sebe nedbám. Nebaví mě to být tlustým. Zdá se mi, že chodím nemotorně a cítím se celý nesvůj. Ohledně pláže, bazénu ani nemluvě. Kdo by se tím chlubil. Takže tohle je má motivace. Jakou máte vy?

 

Napsal jsem veřejně na svůj Facebookový profil, že začínám hubnout. Vědí to mí kamarádi, vědí to mí kolegové i má rodina. Skoro všichni, kdo mě zná se teď může zeptat, "tak jak to jde?" A to už je to trochu horší, kdybych to chtěl vzdát. Protože sám sebe zklamat můžeš, ale zklamat sám sebe před zraky tolika lidí, to už je trochu oříšek. :-)

 

Report z dnešního dne

Ráno jsem vstával okolo 6:20, a ihned po probuzení jsem se oblékl, a šel ven. Nedělal jsem žádná ukvapená rozhodnutí (nešel jsem běhat), jen jsem si dal procházku cca 2 km rychlejším tempem. Okolí u nás není špatné, takže jsem si brzké ráno vyloženě užil. Můžete se potom dole podívat na pár fotek, co jsem stihl pořídit po cestě jako důkaz .)
 

Dnešní jídlo

Dnes jsem i celkem zdravě jedl. Měl jsem ráno mícháná vajíčka, následně ke svačině nektarinku. K obědu jsem měl fazole s kuřecím masem a ke druhé svačině tvaroh. K večeři plánuju udělat zeleninový salát s tvrdým sýrem. Jsem bohužel trochu rozzežranej, takže musím pít víc vody a bohužel chodit i častěji na záchod. Má sedící práce mi umožňuje alespoň pravidelně pít.
 

Má motivace

Také jsem se dnes vážil, mám 90,4 kg při vzrůstu cca 176 cm. Není to nic moc, rád bych se dostal na váhu okolo 82 kilo. Největší však motivace pro mě je, dostat se do mého oblíbeného oblečení. Neexistuje nic horšího, než vstát a nedokázat se vejít do svého oblíbeného oblečení. Člověk potřebuje na schůzku a co teď? "Tohle si prostě vzít na sebe nemůžu. Vypadám v tom jak velryba." No a takový rána prožívám, když žeru a nekontroluju se. Nebaví mě být tlustým. Zdá se mi, že chodím nemotorně a cítím se celý nesvůj. Ohledně pláže, bazénu ani nemluvě. Kdo by se tím chlubil. Takže tohle je má motivace. Jakou máte vy?

Foto před Kyjským rybníkem
Foto před Kyjským rybníkem, cca 6:40
Ani nevím co to má symbolizovat
Foto samotného Kyjského rybníka, je to tu pěkný

Jaká je Vaše motivace zhubnout? Napište

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek