Den 3 - Hubnutí stojí nemalé peníze. Je to skutečně pravda?

13.03.2013 13:44

 

Najde se dost lidí, co řekne, že si speciální jídelníček zkrátka nemohou dovolit, že zdravé potraviny stojí mnohonásobně více. Rozhodně na tom kousek pravdy je, ale pojďme se na to podívat přímo v praxi.

Dnes jsem byl na nákupu a potřeboval jsem trochu obnovit svou ledničku čerstvými potravinami. Protože v mém jídelníčku má velké zastoupení maso,(zelenina), ovoce a voda, zaměřil jsem se především na tyto položky. Ve výsledku jsem udělal menší nákup na tři až čtyři dny:

Jelikož jsem byl líný a vydal se do drahé Billy, pořídil jsem tento nákup za rovných 350 Kč. V nákupu mi chybí potraviny jako cibule, papriky, rajčata, koření a rýže, které již zakoupené mám.

Skutečně, když se na to podívám a srovnám s nákupem nezdravým, tak se to dost prodražilo. Za párky, chleba, brambory nebo těstoviny, mleté maso a další bych zaplatil méně a vystačilo by mi to na přibližně stejnou dobu. Osobně si však myslím, že by se k mému nákupu, jako je mým zvykem, přidaly další položky: sladkosti, slané oříšky, chipsy, salámy, pomazánky, ochucená voda a další.

Je to tedy na vás, jestli se vám hubnutí vyplatí nebo ne. Zdraví máte jen jedno a v hubnutí nezáleží jen na tom vypadat dobře. Musíte se i tak cítit.

Má fyzická aktivita

Včera (12. 3. 2013) jsem přidal k 40 dřepům, 40 sklapovačkám a 40 klikům činku s 10 kily a cvičím (bicepsy) po dvou sériích,10x na každou ruku. Uvidíme, jaké to bude mít výsledky. Zatím je cvičení stále namáhavé. Počítám, že koncem týdne přihodím ještě jedno opakování. Nebudu se však přepínat.

 

Co jsem jedl včera (12. 3. 2013):

Ke snídani je to již má klasika – Dobrá vláknina + mléko. Dopolední svačinu jsem nestíhal, a proto jsem před obědem vypil skleničku vody a chvíli počkal, aby trochu ustal hlad. K obědu jsem si dal dvě lžíce rýže a tři lžíce kuřecího masa s cibulí a sójovou omáčkou dochucené drceným pepřem. Ke svačině to byly dvě mandarinky a k večeři jsem byl s přítelkyní v restauraci a dal si hovězí steak s grilovanou zeleninou.

Co je v menu na dnešek (13. 3. 2013):

Snídaně standart (Dobrá vláknina + mléko). Vy si snídani můžete obměnit vařeným vajíčkem, celozrnným rohlíkem s krůtí/kuřecí šunkou a zeleninou (okurkou, rajčetem, ledovým salátem). K obědu jsem měl kuřecí maso s broskví a kouskem sýra a dvě lžíce rýže. Ke svačině plánuji tvaroh s banánem a k večeři zbytek z oběda.


Kuřecí prsa s broskví, sýrem a 2 lžíce rýže

Nepočítám kalorie, nepřemýšlím extra nad tím, co mohu a nesmím jíst. Dávám si poloviční porce a mám trochu hlad i po jídle. Ale to se dostane do normy během týdne maximálně dvou, kdy se žaludek zase trochu stáhne.

Držím vám palce

Toly

P. S. přidejte se do komunity (Jak jsem zhubnul) na FB, kde budu publikovat motivační citáty, odkazy na zajímavé články, novinky a mnoho dalšího.

 

Diskusní téma: Den 3 - Hubnutí stojí nemalé peníze. Je to skutečně pravda?

poděkování

Markét | 15.03.2013

ahoj, četla jsem tvé články a některé rady mi moc pomohli :)

Re: poděkování

Toly | 17.03.2013

Ahoj Markéto,

rád slyším a děkuji za komentář.

Ať se daří :)
Toly

ahoj

Hrdličková | 15.03.2013

proč tak málo rýže Toly?

Ahoj

Lucka Hrdličková | 15.03.2013

proč Toly tak málo rýže?

Re: Ahoj

Toly | 15.03.2013

Ahoj Lucko,

bylo toho docela dost přes zimu, chtěl bych trochu žaludek stáhnout. Proto si dávám porce sacharidů (rýže) poloviční.

Toly

Re: Re: Ahoj

Lucka H. | 15.03.2013

aha ale když jsi byl tlustci tak jsi byl víc sexy

Re: Re: Re: Ahoj

Toly | 15.03.2013

Díky, ale je to taky o tom, jak se sám cítím a jak jsem spokojen se svým vzhledem.

Re: Re: Re: Re: Ahoj

Lucka H. | 15.03.2013

takže ti je jedno jak tě bere okolí? ty nechceš působit přitažlive?

Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj

Toly | 15.03.2013

Pro svou přítelkyni jsem dostatečně přitažlivý nebo aspoň v to doufám ;)

Re: Re: Ahoj

Filip | 16.03.2013

Základem není stáhnout si žaludek, ale zrychlit metabolismus a to docílíš tím, že jíš pravidelně, často a málo....

Koukal jsem na kalorické tabulky a rýže je zhruba 2x víc kalorická než brambory, tak jim dej ještě šanci :)

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek