Den 6 - má vize hubnutí

06.09.2016 07:42

Od častějších reportů jsem trochu upustil na blogu, ale můžete mě sledovat i na Facebooku, kde píšu častěji. Dnes bych chtěl více rozvést podle čeho hubnu a jaká je má vize. Nemusíte se samozřejmě přidržovat všeho, co říkám. Vím jen to, že mě to fungovalo. Tak proč ne Vám?

 

Důležitá poznámka: dne 6.9.2016 jsem dosáhl prvního milníku, a to váhu pod 90 kilo. Mám přesněji 89,8 Kg. Další milník: 85 kilo. Cíl dosáhnout 80 kilo a udržet si váhu minimálně tři měsíce.

 

První krok k zdravějšímu já

Doporučuji si přečíst 4 hodinové tělo od Tima Ferrisse. Tim ve své knížce popisuje nizkosacharidový styl života, který mě tak oslovil. Rád bych ho vám níže představil v bodech:

1) jíte maso (kuřecí, hovězí, ryby i méně libové vepřové + luštěniny (fazole, čočka)
2) zelenina více méně bez omezení, vše co vám chutná. Ovoce bych doporučil před tréninkem nebo dopoledne
3) koření - každé jídlo doporučuji se naučit kořenit. Je blbost si myslet, že zdravé věci chutnají zdravě (tj. Hnusně), jen je člověk neumí připravit.


Čeho se vyvarovat

Nejlépe pečivu (i tmavému - většinou je to jen obarvené - zkuste třeba žitný chléb), bramborům, těstovinám, sladkostem, rýži, omáčkám zahuštěným moukou, tučnému a smaženému. Samozřejmě nemusíte vše dodržovat tak přísně. Luštěniny mají vysoký obsah bílkovin oproti sacharidům, takže vám dodají energii a potřebné bílkoviny pro hubnutí. Bez luštěnin se budete cítit jako zombie. Zkuste případně najít zdravější rýži, nebo si dělat vařené brambory. Experimentujte, sledujte váhu i své pocity. Nic není dogma, co musíte a co nesmíte.


No a na závěr zde existuje jedna SUPER věc

 Vyberete si jeden den, kdy se na všechno vykašlete, a jíte co chcete. Nekontrolujete kolik jídlo má tuků, cukrů apod. Jeste klidně, až do té doby, kdy Vám bude zle. Člověk se tím trochu restartuje, uspokojí své touhy a taky přibere. Ale po 3 dnech to bude pryč (to půlkilo navíc) a zase o něco zhubnete, než příjde další podváděcí den (kdy jíte vše). Nevynechával bych tento den, fakt se mi to osvědčilo, a vůle pokračovat je mnohem vyšší. Navíc všechno v podváděcí den chutná mnohem více než normálně.

Budu rád za vaše komentáře případně Like, díky za pozornost