Den 1 - začátek

01.09.2016 21:44

 

Život je boj a příběhy se opakují

 
Po dlouhé době, kdy jsem se věnoval své kariéře jsem se vrátil zpět na začátek. Neudržel jsem bohužel svou váhu a trochu jsem zklamal sám sebe a možná i někoho z vás. Ale každopádně každý může upadnout, a byla by ostuda zůstat ležet a nevstát. 
 
Čím to vše začíná
 
Včera jsem byl s kolegy na bowlingu a udělali jsme pár fotek. Už delší dobu jsem na sebe naštvaný, že jsem tolik přibral. Rok 2015/2016 jsem si našel sport Jiu Jitsu, kde jsem jakžtakž držel postavu s kterou jsem byl spokojen. Ale kvůli práci a létu jsem od května, nic moc nedělal. Z toho důvodu jsem se dostal až na 92 kilo! Ach jo, jak říkám, příběhy se opakují. Chci, ale tentokrát sledovat svou cestu a dokumentovat pro všechny, co také bojují se svým tělem. Chci dát impuls sobě a všem ostatním, kdo se ke mně bude chtít přidat. Zítra se nafotím a určim své nové cíle. Zhubnout chci a zhubnu. 
 
A tady je ta fotka, která to všechno startuje. Asi nemusím popisovat, kdo jsem já. Oproti fotkám, kdy jsem zhubnul, je to trochu rozdíl ,co? Možná ta fotka není zrovna povedená, ale je tu vidět, že ten kluk není takovým, jakým bych chtěl být já.
 
 
Vydejte se se mnou na cestu a čtěte denní reporty, jak se mi daří v cestě za spokojeným, vysportovaným člověkem, kterým se chci stát.

Toly