Den 4 – Procházky pomůžou zhubnout, ale i zbavit se stresu

14.03.2013 19:55


    Každá aktivita se počítá a procházka na hodinku venku vám zaručí nejen kila dolu, ale navodí i příjemnou náladu.

    Ačkoli je momentálně zima, nenechal jsem se odradit a vyrazil ven. Bydlím poblíž Divoké Šárky – přírodní rezervace v Praze 6. I když nejsem nejlepší turista ani fotograf, snažil jsem se své putování trochu zdokumentovat a v podobě obrázků vám představit, vedle jaké krásy to bydlím. Snad vás to bude inspirovat a vydáte se také někam o víkendu.


Bahno s kombinací zmrzlého sněhu mi neusnadňovalo postup nahoru.

 


Cesta dolu nebyla o nic lepší, ale nádech jara za to stál.

 


Fotka dokonale prezentuje boj jara s létem. Komu fandíte více?

 


Nádherný pohled na zapadající slunce zakončil mou hodinovou procházku.

 

Krátce ze dne (14.3.2013):

 

Má aktivita:

    Již čtvrtý den cvičím dvě série po 20x dřepech, 20x klikách, 20x sklapovačkách a druhý den 10x zvedání jednoručky na biceps. Při cvičení sleduji Očko nebo poslouchám rádio. Cvičení mi momentálně zabírá i s přestávkami necelých 15 minut. Cítím se mnohem lépe a jistěji. Docela se i těším na pondělí, až své tréninky trochu rozvinu a přidám sérii. Zdá se mi, že bych zvládl více, ale chci si trénink dostat pod kůži a kdybych se hned zezačátku předřel, jak to bývá ostatně zvykem, tak bych potom jednou polevil a už by to šlo z kopce.

 

Můj jídelníček:

Snídaně: dobrá vláknina s mlékem
Svačina: tvaroh s broskví
Oběd: kuřecí maso s fazolemi a chilli
Svačina: banán
Večeře: pohanka s dvěma vařenými vejci
A jak jinak dva a půl litry neperlivé, neslazené vody.

 

Můj tip na závěr: pijte, pijte a ještě jednou pijte. To je řešením všech problémů. Doporučuji i zelený neslazený čaj.

S přátelským pozdravem 

Toly

P. S. přidejte se do komunity (Jak jsem zhubnul) na FB, kde budu publikovat motivační citáty, odkazy na zajímavé články, novinky a mnoho dalšího. 

 

Diskusní téma: Den 4 – Procházky pomůžou zhubnout, ale i zbavit se stresu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek