Konečně se mi povedlo zhubnout!

10.10.2012 20:31

 

 

    Je to stále se opakující příběh. Říkáte si "Joo, mám 75kg z 85kg" začnete po dietě jíst a z krásných 75 kilo je už rázem 90! To snad není pravda! Tomu se říká "JoJo efekt," poradil by Vám dietolog a další havěť… Rada k nezaplacení. To jako nemůžu být nikdy hubenej? Pořád dokola to samé a váha jde jen pomalu dolu nebo rapidně rychle nahoru!

Rady jako nežer, cvič a hodně pij - jsou sice pěkné, ale jaksi nepomáhají. Jak to? Trápíte své tělo, chcete po něm něco, ale ono Vám odpoví jen neustálým hladem, trápením a nulovým efektem! Udělejte si pro sebe něco a změňte svůj pohled na hubnutí, tím že si ode mě přečtete pár krátkých kapitol.

 

    Ptáte se, kdo jsem?

    Jsem docela normální kluk, který si dál určitý cíl a dostihl ho! A to je to, po čem toužítezhubnout natrvalo! 

Přidejte sem i Vy svůj příběh nebo cíl

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek