Nový blog - nový start

10.03.2013 20:30

 

Milý čtenáři,

chtěl bych vám srdečně poděkovat za vaši přítomnost na tomto webu. Vaše komentáře, víra, pochvaly a společné naděje mi dodávají sílu odhodlat se začít pracovat na projektu jak-jsem-zhubnul znova.

Doznání...

Ať to přiznávám nerad, po Vánocích a Novém roce jsem to zanedbával a pomalým krůčkem se vrátil zpět do starých kolejí: těstoviny, chleba, čokoláda apod. Váha zatím nejde extrémně nahoru, ale už se to začíná na mé postavě podepisovat.

Napsal jsem motivační texty, aby podpořily všechny, co jdou za svým úkolem zhubnout / zpevnit své tělo / posílit zdraví, a nyní bych potřeboval menší pomoc od vás.
 

O jakou pomoc si vlastně žádám?

Víte, co vám zabraní v porušování slibů, které jste si dali? Veřejný slib. A proto bych chtěl svým čtenářům slíbit, že začnu znova hubnout od začátku a sepisovat své pokroky, které mohou pomoci i vám k odhodlání také něco pro sebe udělat.

„S přicházejícím sluníčkem vzbudím své tělo a zaženu lenost! Už dost jsem sám sebe zanedbával nicneděláním a ládováním se nesmyslů. Musím se začít mít trochu rád. Ať už jsem zhubnul před pár měsíci 20 kilogramů a vím, jak na to, musím začít znova. Začít hubnout a posilovat.“

A teď mi vzniká v hlavě otázka: jdete se mnou do toho?

Bojový plán

Každé hubnutí / posilování musí začít plánem a vytyčením správného cíle.

Váha trochu zkresluje skutečné výsledky, jelikož chci začít pořádně cvičit a je možné, že mi váha spíše poroste společně se svalovou hmotou. Tudíž si stanovím cíl v centimetrech.

Moje budoucí statistika do 13. 10. 2013:                        Aktuální statistika dne 9. 3. 2013

Hrudník:                              108 cm                          Hrudník:                              99 cm

Paže         - levá:                  43 cm                           Paže        - levá:                  32 cm
                - pravá:                43 cm                                           - pravá:                32 cm

Pas:                                     80 cm                            Pas:                                    93 cm

 

Jak vidíte, mám co dělat a bez pořádného jídelníčku a cvičení to nepůjde. Budu vás o svých následujících krocích informovat.

 

S pozdravem

Toly

 

Diskusní téma: Nový blog - nový start

vyděržajtě, pionierové ! ;)

Veru | 21.05.2013

fandím ti ;) .. měla jsem podobný problém, jako jsi měl ty.. Vánoce prostě všechno zničí :D .. minulý rok touhle dobou jsem zázračně zhubla asi 10 kilo, ani jsem nevěděla jak.. měřím 170 cm a z váhy 68 kg bylo rázem necelých 60, dodnes nevím, jak se mi to povedlo :D .. každopádně o letošních Vánocích jsem svůj metabolismus trochu víc podcenila a kila začaly lézt nahoru, ale dokud si toho nikdo nevšiml, tak jsem to ani moc neřešila.. jenže najednou přišlo jaro, s ním šlo dolů i zimní oblečení a já si začala uvědomovat, že se necítím dobře ve svém vlastním těle.. i lidé si toho začali všímat.. a poté co jsem slyšela kritiku přítelova přiopilého kamaráda s poznámkou: " Je fakt škoda, aby tak krásná holka vypadala.. takhle .. " - a poukázal na můj zadek :D .. I když byl v takovém stavu jakém byl, konečně jsem asi slyšela něco, co jsem slyšet potřebovala, abych se sebou něco začala dělat, nakoplo mě to.. Stoupla jsem si před zrcadlo a řekla jsem si - je to vůl, sám by potřeboval zhubnout, ale má pravdu - :D prostě jsem se zvedla a začala jsem pro svoje zdraví i mysl něco dělat !.. a tradáá - za měsíc lehčího, pravidelného stravování a jak říkáš ty - delších procházek, krátkého každodenního cvičení (především dřepů) a udržování pozitivní nálady, jsem zhubla 3 kila ;).. jsem ve znamení ryb a k mojí povaze určitá pohodlnost a takové to zlehčující "vím, kdy mám dost" prostě patří, ale i tohle prokletí se dá zlomit :D.. jde jen o to vydržet, nepovolit, zakousnout se a až přijdou první výsledky, uvědomíte si, že za ten pocit to stálo a budete se ho snažit udržet co nejdéle, tělo si na zdravou stravu zvykne rychleji než myslíte a fastfoody a podobní ničitelé zdraví, vám časem budou připadat jako něco, co byste do pusy snad už ani nevzali (mluvím z vlastní zkušenosti) :).. takže vyděržajtě, pionierové ;D

Přidat nový příspěvek