Jiná metoda hubnutí

12.10.2012 14:15
    Jiná metoda hubnutí
     "Karlova dieta"

 

    Rád bych Vám představil jednoho muže "Karla" jak zhubnul za 7 měsíců skoro 20 kilo bez diety. Nejvíce mě zaujala, ale celková jeho metoda. Nevím, zda na mě by zrovna fungovala, ale tento chlapík se stravoval normálně jako každý český muž. Jedl párky, uzeniny, bílé pečivo a to všechno zapíjel pivem a přesto dokázal zhubnout. Zdá se Vám to nemožné? Proč tedy nehubneme všichni tím, že jíme všechno? 

    Nehlídá kalorie, nepočítá gramy a nevyhýba se tučným jídlům. Jí zkrátka na co má chuť a neříká tělu ne. Přesto hubne a netloustne. Jak jeho metoda funguje? 

Ve svém článku tvrdí, že jí cokoli na co má chuť, akorát se omezuje v dávkách jídla. Nepřejídá se. Na svém webu popisuje:

Zamyslete se při jídle: JAK jíte. Dřív jsem si udělal k večeři řekněme 4 nožičky párku a 4 housky. Nepřemýšlel jsem o jídle, a protože jsem ho měl na talíři, tak jsem večeři při televizi celou snědl. Zkuste se při jídle zamyslet, jak se při tom cítíte.

Můj příklad: Dám si první housku s párkem a cítím se lehce zasycený. Sním půldruhé housky a párku, a cítím se sytý a navečeřený. Teď je nutné s jídlem skončit. Jsem opravdu sytý a nesnědl jsem toho moc. Ale pokračuji. Sním druhou housku a začínám cítit trošku hlad. Sním třetí dvojici a dostanu opravdu hlad. Sním čtvrtou dvojici a mám chuť na nějakou mlsku na závěr. Dám si čtvereček čokolády. Udělejte si nějaký podobný pokus, třeba se svým oblíbeným jídlem a uvidíte, že se vlastně přejídáte ze sytosti až k hladu. Jak se říká, s jídlem roste chuť, a je to pravda.

    Jeho metoda může fungovat, ale také nemusí. Nemám s tím zkušenosti, proto nepodporuji na plno tento způsob. Chyba v jeho slovech může být taková, že na Vás to zkratka nemusí fungovat. Budete tloustnout sice méně, ale pořád tloustnout a nebo hubnout velice pomalu. Žádné hubnutí nebude bezbolestné, pokaždé musíte něco obětovat. I když se to neposlouchá hezky, je to tak. Ale co potom ten úspěch z dosáhnutého cíle? To stojí za to a Vy na to máte! Pokud se Vám však zalíbila tato metoda, proč to nezkusit. Raději než nedělat nic.

Toly, 12.10.2012

 

 

zdroj: https://www.atlantispc.cz/zhubnete.html

Jiná metoda hubnutí

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek